Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kkm | użytkownik

imię i nazwisko adresWrocław/Wieluń zarejestrowany31.07.2009 @08:45:36 ostatnio na stronie23.07.2014 @00:08:08



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty44 komentarze621 posty na forum1

komputer / sprzęt
Fujifilm s9600

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~tylkopototujestem    04.12.2009 @23:40:09
Może, mówie o lewej stronie tam koło ciężarówkiAle może mi sie wydaje
~MagdalenaKubusiewicz    30.11.2009 @11:39:01
właśnie dokładnie tak jak widzisz taki poranek witający cię żywymi kolorami wiesz że dzień i zdjęcia będą również udane dzięki za odwiedzinki zapraszam ponownie
^kala1981    29.11.2009 @19:00:22
dziekuje, z nieba faktycznie byłam zadowolona pięnie mi zagrało
~jimmydoor    29.11.2009 @18:18:27
Dziękuje i zapraszam ponownie
~tylkopototujestem    29.11.2009 @11:44:43
Fajna, można wejść do środka?
~andyt58    29.11.2009 @02:47:46
..bardzo obiecująca galeria ; dodałem do obserwowanych. A i wrócę jeszcze , przyjrzeć się i pokomentować...
~luka52    29.11.2009 @02:05:04
klimatyczna galeria a propo tramwaju to sam nie wiem , przepisałem z fotki :D
~Maka133    29.11.2009 @00:28:06
~71janko71    29.11.2009 @00:21:29
Dziekuje za odwiedziny i miły kommentarz
Pozdrawiam
_______
OtO ŚwiaT WiDziAnY MoiMi OczAmi
~orwo    28.11.2009 @22:04:30
Zaciekawił mnie Twój komentarz na temat fotografowania na długich czasach i stwierdzasz tam, że "spokojnie" robisz nie poruszone zdjęcia na czasach 1/10 sekundy (domyślam się, że chodzi o fotografowanie z ręki, bez podpierania się czy statywu). Nie wiem jak ale bardzo chcę byś mi to udowodnił.
Pozdrawiam
_______
moja strona: http://www.kowalczykpawel.pl
~ps90    28.11.2009 @21:02:58
dzięki
_______
Wierze w anioły.
Każdy z nas jest pobłogosławiony przez Boga po to,
aby opowiedzieć historię o swoim poprzednim cierpieniu osobie,
która stałeś sie dzisiaj.
~Viper95    28.11.2009 @20:54:01
Dziękuję
~wyraz    28.11.2009 @19:26:40
Dziekuje POZDRAWIAM
~zaba01    28.11.2009 @18:15:36
dzięki !
_______
nie dziękuj - oceń :P
~tylkopototujestem    24.11.2009 @21:58:53
Wiesz, są różni zboczeńcy;P
~19adzia91    21.11.2009 @01:17:56
Dziękuję Czekam na nowe foty bo bardzo podoba mi się galeria !
~deggial    21.11.2009 @01:10:26
dziekuje i dobrej nocki zycze.
~kasztan02    15.11.2009 @21:11:02
to tylko opinia więc nie ma za co
~tylkopototujestem    14.11.2009 @22:44:49
Mi generalnie nie podchodzi kadr z dołu...nie wiem jak ja bym to zrobił ale hmmmm...np. uciął bym furtkę od dołu pokazując tylko fragment z zamkiem i drzewami z tyłu...no mozna by pokombinować
~Muchman    14.11.2009 @22:21:27
Dzięki, pozdrawiam i życzę miłej nocy
~bru    11.11.2009 @08:54:20
dzieki bardzo,pozdrawiam
~sebatbg    01.11.2009 @16:45:26
dzięki
_______
Trzeba dyscypliny...bez niej nie da się pasji, składnie wyrazić.
+Bardamu    30.10.2009 @17:55:43
dlaczego?
_______
WIEMY O ZAMACHU!
~elektrykZ    30.10.2009 @17:14:40
widać można
_______
zapraszam do grupy ---> "Twoja Familia" http://www.digart.pl/grupy/13052/Twoja_Familia/ <---
~Freelance21    16.10.2009 @01:56:35
Witam
zapraszam do mnie:D
Pozdrawiam
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt